neděle 28. prosince 2014

Winter TAG / Zimní TAG

Ahoj,
dneska tady pro Vás mám zimní tag. Máme sice již po Vánocích, ale zima se teprve rozjíždí v podobě teplot pohybujících se kolem 0°C a malého množství sněhu...
Zimu mám celkem ráda, je to nejspíš hlavně díky předvánočnímu období, které si velice užívám. Pro většinu lidí jsou Vánoce jakýmsi milníkem roku, zanedlouho poté je nový rok a konec prvního pololetí ve školách, ale málokdo si uvědomuje, že zima Vánocemi nekončí nýbrž spíše začíná.



1. Jaký je tvůj oblíbený lak na nehty v zimě?

V zimě se většinou přiláním k tmavším barvám. O Vánocích samozdřejmě nesmí chybět třpytky. Vládne tedy barva červená, tmavě zelená, modrá...
Konkrétní laky by to byly :
1) Essence colour &go - 160 deep sea, baby
2) Avon colourtrend - rose gold
3) Avon colourtrend - amethyst flash (Tmavě fialová se zlatými třpytkami)
4) Maybelline New York colorama - 15
5) Gabriella Salvete enamel with hardener - 128
6) Avon nailwear pro+ - cosmic trip (Tmavě šedá s třpytkami modrými, fialovými, stříbrnýmí = prostě galaxie)

2. Jaký je tvůj oblíbený zimní produkt na rty?

Pokud mám popraskané rty šáhnu po carmexu či zázračném kelímku z avonu nebo oriflame.
Zapomněla jsem vyfotit carmex- mám limetkový
Oriflame Tender Care - Cherry a Vanilla
Avon essential balm - peach and cotton
Co se týče balzámů, které však barví tak jsme si velice oblíbíla balzámek od NYC.
Rtěnky jsou v tomto období musthave, nosím všechny, které mám. Já Vám je tady však nebudu vyjmenovávat všechny, chystám totiž celý článek o mé sbírce rtěnek...
Nyc Applelivious glossy lip balm - 356 Big Apple Red

3. Jaký je tvůj nejoblíbenější kousek zimního oblečení?

To bude moje burgundy parka z H&M a k ní boty, které jsou řekla bych z CCC. Jsou to první boty na podpatku, které jsou ultra pohodlné a naprosto nádherné!!! Dále jsou to svetry a košile, kterých mám však víc, ale bundu a boty nosím téměř každý den.

4. Jaký je tvůj oblíbený zimní doplněk?

Mám dvě oblíbené šály.Obě jsou to infinity šály.
První je velice hrubá a opravdu v ní nezmrznete a je z Takka. Je světle béžová a ladí mi s kožíškem v kapuci mé parky.
Druhá je tenčí, ale taé velice teplá. A ta je prozměnu hnědo-šedo-khaki barva, kterou neumím popsat a ta ladí s kořichem okolo kapuce parky.
(nemám fotky...)
Také se mi velice líbí kombinace svetru a statement náhrdelníku.
Můj nejoblíbenějsí stříbrný s křišťálovými kameny je z F&F.
Mezi zlatými se nejvíce líbí jemný elegantní náhrdelník z H&M.
Asi dva roko zpátky jsem přestala nosit náušnice, dírky mi však nezarostly a nyní jsem se k nim vrátila a naprosto si zamilovala velké vintage náušnice.
Křišťálové z Gatu se dají kombinovat s dříve zmiňovaným náhrdelníkem.
Kulaté bílé a meruňkové jsou z C&A. Ty bíle jsou mé nejoblíbenější.

5. Jaké jsou tvé oblíbené zimní vůně?

Pokud by se mluvilo o parfémech byl by to jednoznačně parfém od Katy Perry KillerQueen.
Co se týka vůní obecně, mám nejraději kombinaci jablka nebo pomeranče se skořicí a jiným kořením.
Na ukázku tady mám tyto dvě pěny do koupele od Avonu.
 Mr. Frosty - spiced apple
Mrs. Frosty - spiced cranberry and orange

6. Jaký je tvůj oblíbený nápoj?

Horká čokoláda s marschmallows, nebo jakýkoli čaj s příchutí jablek, pomerančů a koření, nebo vánoční punč.

7. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?

Já vím je již po vánocích, ale přeci jen odpovím : Vánoce naruby a Sám doma

8. Oblíbená písnička?

Vánoční by byla Do they know its christmas -  Band Aid 30,
a také se mi v tomto období líbí od Eda Sheerena - Thinking out loud.

9. Oblíbené jídlo?

Tak samozdřejmě, že se celu zimu jí cukroví. Mimo to však jím spoustu pomerančů a hlavně granátových jablek, což je jedno z mého nejoblíbenějsího ovoce.

10. Oblíbená dekorace?

Tak to byl donedávna můj adventní kalendář z DM z minulého roku.

Ja doufám, že se vám Tag líbíl a že ho uděláte také, a pokud ano tak mi určitě do komentářů pošlete odkaz na své odpovědi. Nebo si můžete vybrat třeba jednu otázku a odpovedět na ni přímo v komentářích.

XoXo LU



Žádné komentáře:

Okomentovat