čtvrtek 1. ledna 2015

New year's resolutions from 2014 to 2015

Ahoj,
nejdřív bych Vám chtěla popřát šťastný nový rok!!!
minulý rok jsme prala 2 články o novoročních předsevzetích, které jsem chtěla splnit v dnes již minulém roce.
Většina se mi dodržet podařila, proto Vám tady teď napíšu co jste splnina a co ne...
Minulý rok jsem měla hodně předsevzetí, ale letos mám jen jenom dvě, ale jedno tady nebudu psát, jelikož se to netýká beauty nebo módy, ale osobního života...


Kdo si nepřečetl předsevzetí minulého roku, tak si to honem přečťěte, jelikož se o tom tady nebudu více rozepisovat tak aby jste to pochopili... :)


Letošní předsevzetí se týká oblečení.
Chtěla bych si začít chystat oblečení vždy večer než jdu spát. Ráno bych tak ušetřila spoustu času a hlavně bych mohla být více kreativnější, protože ráno v 7 hodin opravdu nemám žádnou fantazii a končí to tak že mám klasicky džíny a nějaké obyč triko...
A také bych chtěa věnovat víca času doblňků. Poslední dva až tři roky jsme vůbec nenosila naušnice a to chci změnit. Na Vánoce jsme dostala spoustu náušnic a náhrdelníku a tak je musím přece využít!!!

Do komentářů mi napište své letošní předsevzetí a přeji vám ještě jednou šťastný nový rok 2015!!!


XoXo LU

Žádné komentáře:

Okomentovat